Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

H

Publicerad 2012-02-04 11:16:43 i Allmänt

Kommentarer

Postat av: sandra löfgren

Publicerad 2012-02-04 15:07:13

tjena på er.jäklar va gött d ser ut.lyx å ha poolen så nice.verkar ha d kanon kul.här är det 15minus mindre kul.bara å köra på.idag blir d bärts melodifestivalen å sen parken plaintones spelar.så d ska nog bli sköj.ha d bäst så höres vi.kram på er.sandra å nuck

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-02-05 01:42:40

Tjo!!

Ja riktit gött å va där :) lyx lyx men nu är det förbi ;)

Väntar på båten till himmelriket nu ;)

Brrr vad kallt!! Skönt att ha semester o värme framför er nu då?

Var melodifestivalen bra igår?

Bakis ida? ;)

Kraam

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-06 09:30:13

gött me lite lyx ibland.blir gött å komma te värmen sen.melodifestivalen va ok,men torsten är kung hihi.man va lite seg igår,messt trött.ledig idag åxa gött.ni får ha d så bra så höres vi snart.har du fått mitt mejl.kram sandra å nuck

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-02-06 17:59:07

Hallåååå...

Så härligt att se att ni har det bra. Fast jag saknar er här i kylan. :) Så nu får ni ta å komma hem. Semlorna är ju jätte goda!!

Ha det så bra å ta hand om varandra. Hälsa familjen.

Kraaaaam

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-02-08 12:23:07

Sandra: har inte fått ditt mail :( [email protected]



Caroline: ta några semlor åt mig med ;) snart kommer vi hem , bara 12 dagar kvar :( :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela