Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Begravning

Publicerad 2012-02-13 17:25:02 i Allmänt

Ännu en dag till ända.
Skulle varit sista dagen här idag men stannar tills på fredag som det ser ut nu, kan ev bli till söndag :)
får se hur det verkar med flyg från langkawi till kuala lumpur först.
Skulle gjort det idag men har haft fullt upp hela dan, gick hemifrån kl 09 och kom hem kl 19, snabbdusch och sen ut igen. Kom Hem nu 22:30.
Fast fullt upp kanske var att ta i ;)
har haft massage, badat, byggt sandslott,ätit glass,paraplydrink, hittat en ny helt underbar strand
( ny för oss ;) )
en helt underbar restaurang och bar uppe bland berget, bilder måste ses för att fatta :)
kommer när det går lägga upp.
Jättegod mat hade de, beställde grillad sandwich med kyckling och grejer, när vi sitter där högt upp med utsikt över det grönaste vatten som finns så flyget det ut 2 skivor toastbröd ut genom köksfönstret rakt ner i havet,
hmm kocken kan inte varit helt nöjd med min macka ;)
men fiskarna var det iaf! Brödbitarna försvann i ett naffs.
Nu på kvällen har vi suttit på stranden och haft det gött och kollat på eldshow.
Begravning idag med, 4 krabbor och en bläckfisk. Mikael och tjejerna hade gjort kors och haft ceremoni medans jag hade massage ;)
Ja ni hör ju hur mycket vi haft att göra idag, nu är vi helt slut, de andra 3 sover redan och jag ska göra detsamma nu!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela